Nhood Polska finalizuje koncepcję i wzmacnia współpracę z najemcami Wilanów Park
2022-09-20 |
Projekt wielofunkcyjnej inwestycji realizowanej przez Nhood Polska w Wilanowie nabiera kształtów. Firma dopracowuje elementy architektoniczne obiektu oraz otaczających go przestrzeni, a także intensyfikuje rozmowy z potencjalnymi najemcami zainteresowanymi obecnością swoich marek na terenie wyróżniającego się na mapie warszawskich inwestycji mixed-use projekcie. Wstępny harmonogram zakłada otwarcie projektu Wilanów Park w drugiej połowie 2026 roku.
Wilanów Park to nowoczesny, wyróżniający się na mapie Warszawy projekt mixed-use łączący funkcje handlowe, gastronomiczne, usługowe oraz rozrywkę w otoczeniu dwuhektarowego parku miejskiego. Nhood Polska dopracowuje koncepcję inwestycji realizowanej zgodnie z koncepcją 15-minutowego miasta.
Przestrzeń tętniąca życiem przez cały dzień
– Naszym celem jest wykreowanie projektu mixed-use, który stanie się centrum dzielnicy Wilanów. Chcemy stworzyć przestrzeń tętniącą życiem przez cały dzień, w której mieszkańcy będą mogli zrobić zakupy, skorzystać z bogatej oferty restauracji, obejrzeć film, skorzystać z usług, odpocząć wśród zieleni czy aktywnie spędzić czas wolny. Te elementy będą dostępne w zasięgu ręki i nie będą wymagały przemieszczania się samochodem – mówi Grzegorz Kwiecień, kierownik projektu Wilanów Park.
Wielofunkcyjny charakter inwestycji Wilanów Park stworzą obiekt o funkcjach handlowych o GLA 50 tys. mkw., gdzie zaplanowano hipermarket, wielkopowierzchniowy sklep sportowy oraz sklepy marek odzieżowych z różnych segmentów, całoroczna Oranżeria z częścią gastronomiczną czynna 7 dni w tygodniu, wielosalowe kino, dwa wielofunkcyjne budynki o GLA 10 tys. mkw. oraz 5 tys. mkw., a także dwuhektarowy ogólnodostępny park miejski z infrastrukturą do różnego rodzaju aktywności miejskich i społecznych.
Oranżeria znakiem rozpoznawczym Wilanów Park
W ostatnich miesiącach zespół Nhood Polska dopracowywał projekt architektoniczny. Osią inwestycji od strony powstającej alei Rzeczpospolitej będzie plac miejski z tarasem widokowym, zlokalizowany przy wejściu do obiektu. Z kolei od strony ulicy Przyczółkowej oś projektu dopełni Oranżeria, która połączy park miejski z częścią handlową.
– Oranżeria będzie charakterystycznym elementem naszej inwestycji i jej znakiem rozpoznawczym. Chcemy, by stała się atrakcyjnym miejscem spotkań mieszkańców, które będą mogli odwiedzać również w niedziele. Obecnie pracujemy nad jej konceptem zarówno od strony architektonicznej, jak i obecności najemców gastronomicznych odpowiadających oczekiwaniom klientów – podkreśla Grzegorz Kwiecień.
Rosnące zainteresowanie najemców inwestycją Wilanów Park
Zespół komercjalizacji Nhood Polska od początku prac nad obiektem rozmawia z potencjalnymi najemcami o możliwości współpracy i ich obecności na terenie nowej inwestycji. Celem jest stworzenie efektywnego tenant-mix, który zapewni powodzenie komercyjne inwestycji.
– Opracowaliśmy strategię wynajmu przestrzeni, która bazuje na naszym doświadczeniu oraz na konsultacjach z poszczególnymi najemcami i zgłaszanych przez nich potrzebach. Musimy bardzo starannie dobrać grono najemców, żeby zapewnić unikatowość projektu, tym samym wyjść poza schematy, jak również spełnić oczekiwania zakupowe klientów – mówi Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska.
Nhood Polska planuje, by przestrzeń o funkcjach rozrywkowych i gastronomicznych stanowiły znaczącą część inwestycji i jej integralne elementy, które staną się magnesem przyciągających klientów do obiektu. Analizy i badania rynku, z których korzysta zespół Nhood, wskazują, że w strefie zasięgu inwestycji mieszkają klienci zainteresowani unikatowymi konceptami.
– W najbliższych tygodniach chcemy rozszerzyć współpracę z najemcami i rozpocząć rozmowy na temat dostępnych w Wilanów Park powierzchni handlowych, a także możliwości i warunków najmu lokali. Startujemy na jesiennych targach Shopping Center Forum. Nasz zespół będzie dostępny na stoisku firmowym, gdzie pokażemy również makietę obiektu – dodaje Marcin Matysiak.
Atutem inwestycji mixed-use Wilanów Park jest lokalizacja. Bliskość głównych ciągów komunikacyjnych i Południowej Obwodnicy Warszawy (trasa S2) ułatwia dojazd do Wilanów Park i rozszerza strefę oddziaływania inwestycji.
Projekt mixed-use przyjazny społeczności i środowisku
Inwestycja Wilanów Park uzupełni obecny układ urbanistyczny, a także przyczyni się do wytłumienia odgłosów ruchu samochodowego w okolicy węzła komunikacyjnego S2. Zespół projektowy Nhood Polska zaplanował szereg rozwiązań, które przyczynią się do zwiększenia bioróżnorodności okolicy.
Najważniejszym z nich jest dwuhektarowy, ogólnodostępny park miejski, którego kształt został wypracowany wspólnie z lokalną społecznością, Urzędem Dzielnicy Wilanów i zaprojektowany przez pracownię RS Architektura Krajobrazu w ramach otwartego konkursu dla architektów. Będzie to przestrzeń z rozbudowanym układem funkcjonalnym oraz zielenią wysoką i niską, polanami, ścieżkami edukacyjnymi, placami zabaw oraz sceną teatralną u stóp zielonego pagórka.
Wilanów Park w przyszłości otoczy sieć ścieżek rowerowych, które ułatwią dojazd z najbliższej okolicy. Na terenie inwestycji pojawią się liczne zrównoważone rozwiązania zapewniające retencję wody, oszczędność energii i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii, zrównoważoną gospodarkę odpadami, a także dostęp do zielonego transportu – w tym stacje rowerów miejskich oraz stacje ładowania samochodów elektrycznych. Będzie to kolejna inwestycja mixed-use Nhood Polska, dla której firma będzie ubiegała się o certyfikat BREEAM New Construction oraz BREEAM for Communities.
Wilanów Park powstanie w południowej części Warszawy, na skraju Miasteczka Wilanów w kwartale ulic Uprawnej, Przyczółkowej, Karuzela oraz alei Rzeczypospolitej. Właścicielem terenu, na którym powstaje wielofunkcyjna inwestycja Wilanów Park, jest spółka Ceetrus Polska, a za prace nad jej założeniami i funkcjami odpowiada zespół Nhood Polska.
DODATKOWE INFORMACJE:
O Nhood Services Polska:
Nhood Services Polska (Nhood Polska) zarządza 24 centrami i galeriami handlowymi Ceetrus Polska oraz odpowiada za ich komercjalizację. Firma tworzy również projekty mixed-use wpisujące się w tkankę miejską i odpowiadające na potrzeby lokalnej społeczności. Obecnie zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Ponadto spółka jest wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 46 tys. mkw. w 28 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan. Nhood Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe czy biura. Więcej informacji na www.nhood.pl oraz www.linkedin.com/company/nhoodpolska.
O Ceetrus Properties Polska:
Ceetrus Properties Polska (Ceetrus Polska) jest właścicielem 24 obiektów, w tym 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 200 ha terenów inwestycyjnych. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku. Więcej informacji na www.ceetrus.pl, www.landbankceetrus.pl oraz w serwisie LinkedIn www.linkedin.com/company/ceetrus-polska.